donderdag 21 juli 2011

Minnie shoot met hulp van mijn ma

Heei heei.
het was vandaag mooiweer en ik dacht, Ik ga mijn haren krullen makeup op doen en naar buiten met de camera!
Dus ik heb een paar foto's gemaakt (mijn moeder heeft die gemaakt)
en een paar zelf gemaakt ;)

Kijk je mee??




Eerst begin in met de foto's die mijn moeder heeft gemaakt.
Ik merk zelf dat ik dan niet mijn gezicht durf te gebruiken in foto's dus je ziet vaak een gezicht waarbij is droog voor me uit staar (om het zo maar even te zeggen..)




dit zijn eigenlijk de leukste foto''s die mijn moeder heeft gemaakt.

Nu komen de foto''s die ik heb gemaakt.

weirdo! :P

Nomnomnom



deze is dan binnen maar
ik vind hem wel erg leuk!

Welke foto vind jij het leukst? Laat het hieronder weten.

Doei
-Desire.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten