zondag 10 juli 2011

Oh my ''Gosh'' ooglook. ~shopblog

Heei,
Ik ben laatst wezen shoppe, en bij de kruitvat hadden ze uitverkoop van Gosh ,Catrice, Essence , En meer.
En dan had je ook nog de 1+1 gratis bij gosh, ik kwam alleen voor een blush .. En ik kwam thuis met een blush 2 oogschaduws en 3 effect powders van gosh , ik heb in totaal rond de 10 a 15 euro uitgegeven aan  6 producten van Gosh, Dat vind ik echt geen geld ;)

Klik hieronder om verder te lezen!


Laten we maar eerst beginnen met de Product foto's en de swatches.
Ik begin eerst met de blush,
#39 Electric pink
Deze blush is lief roze met heel veel pigment, dat is wel moeilijk om mee te werken,
Ook als je je kwast door deze blush heen haalt krijg je gelijk veel product wat eraf valt..
Ik vind deze blush wel erg mooi en past wel overal bij ;)
Swatch.
Zoals je ziet een lief roze kleur.

Oogschaduw.
#003 brown
#17 purple (oude collectie)



De kleuren spreken wel voor zich.
Ik ben erg ook erg tevreden over, het pigment erin WAUW! 1 veeg en het zit er gelijk heel mooi en duidelijk op!

Swatches.
Die paarse is dan iets minder gepigmenteerd maar alsnog vind ik ze echt heel mooi!


Effect powder. (op de foto)
Azure ( oude collectie, Ronde dop)
#09 holographic silver
#13 blue diamond
1 woord alweer WAUW, vooral Holographic silver ik hou van glitters,
dat geeft echt zo'n party effect maar ik draag het graag overdag ;)

Swatches.

                                             Azure             holographic silver        Blue Diamond

En dan als laatste ''De look''

Dit is de Oh my ''Gosh'' look geworden,
Ik heb met 003 brown mijn Arkadeboog gezet , en met 17 purple mijn bewegend ooglid gedaan,
de glitters 13 Blue Diamond  heb ik aangebracht dicht bij mijn wimper rand.

Hopelijk vonden jullie het leuk, Bedankt voor het lezen!

Groetjes Désiré


Geen opmerkingen:

Een reactie posten