vrijdag 22 juli 2011

wit oogpotlood

Iedereen kent ze wel, die potloden die ogen groter laten lijken.
Ik laat jullie zien in welke delen van je oog en kaak je kan laten highlighten.
kijk je mee?




De oogpotlood die ik heb is van Catrice. en kost 2.50 dacht ik.
ik vind deze oogpotlood erg fijn omdat hij veel pigment heeft , na al 1 keer over je huid of waterlijn heen te gaan heb je al echt een goeie witte lijn. (als je het op je huid aanbrengt ook natuurlijk goed vervagen )

Dit is na 1keer er over heen te gaan,

Je kan de witte oogpotlood gebruiken op je onderste waterlijn, zo lijken je ogen groter, dit doen vaak mensen die met Anime of Uzzlang of een ander soort stijl doen om hun ogen groter te laten lijken (ook met gebruik van circle lenses)

Zo ziet het eruit als je wit oogpotlood hebt op je waterlijn.


Ook kan je delen van je gezicht ermee highlighten, Zoals je binnenste ooghoek je cupido boog ) bij je wenkbrouw en je kaken (net iets daarboven waar je normaal blush aanbrengt)


Sorry voor de onzuiverheden.



Hier zie je dat ik dat heb gehighlight, je krijgt er duidelijk een zuivere look door dan als je alleen je dagelijkse makeup opdoet.

Hier een verschil om het je duidelijk te laten zien,
hier heb ik alleen Foundation en oogschaduw op.

en hier heb ik alles gehighlight,

En nog 1 keer naast elkaar.

                                             wel                                                       niet




Zien jullie het verschil?

Mijn vraag aan jullie is/ Hoe laten jullie jullie ogen opvallen en stralen?


Bedankt voor het lezen!
Doei
-Desire


Geen opmerkingen:

Een reactie posten